Simpozijum INFOTEH-JAHORINA 2001 Personalni poziv

Povratak nazad


Poštovani kolega,

      Pozivam Vas da učestvujete u radu Simpozijuma INFOTEH-JAHORINA 2001.

      Kao nastavak tradicije ranije održavanih Simpozijuma iz informatike na Jahorini, Elektrotehnički fakultet Srpsko Sarajevo organizuje Simpozijum INFOTEH-JAHORINA 2001 sa nešto izmjenjenom koncepcijom. Suorganizator je Elektrotehnički fakultet Banja Luka, a Simpozijum se organizuje i uz pomoć fakulteta: Elektrotehnički fakultet Beograd, Elektronski fakultet Niš, Elektrotehnički fakultet Priština, Elektrotehnički fakultet Podgorica, Fakultet tehničkih nauka Novi Sad.

      Simpozijum INFOTEH-JAHORINA 2001 će se održati na Jahorini u hotelu Bistrica, u periodu od 12.-14. marta 2001. Hotel Bistrica je zimsko odmaralište u kome učesnici imaju na raspolaganju sav potreban prostor, komfor i opremu.

      Ovogodišnja tema Simpozijuma je primjena telekomunikacionih tehnologija, informatike i računarskih tehnologija u sistemima upravljanja industrijskim postrojenjima.

      Učešće na Simpozijumu sa stručnim referatima su najavili najeminentniji stručnjaci iz navedenih oblasti sa prostora bivše Jugoslavije.

      Takođe je obezbijeđen izložbeni prostor za izlaganje i prezentaciju proizvodnih programa zainteresovanih preduzeća i firmi, po slijedećim cijenama:

  • Izložba proizvoda i opreme za preduzeća - 250 KM
  • Prezentacija preduzeća - 500 KM.
  • Kotizacija za učesnike je 100 KM ( Zbornik radova ).

      Uslovi smještaja u hotelu Bistrica su dati u prilogu.

      Rad Simpozijuma se organizuje kroz:

  • autorske sesije sa autorskim uvodnim predavanjem po pozivu i radovima iz oblasti sesija
  • specijalne prezentacije vodećih firmi
  • izložba hardvera, softvera, sistema i prateće opreme
  • tematske rasprave i okrugli stolovi u vezi sa aktuelnim temama

      Program rada Simpozijuma INFOTEH-JAHORINA 2001:

11.03.2001. (nedelja)

  • od 15:00 registracija i smještaj učesnika
  • sastanak Organizacionog odbora (u 18:00 časova)
  • sastanak Programskog odbora (u 19:00 časova)
  • postavljanje izložbe

I Dan 12.03.2001. (ponedeljak)
  • 8:00 Registracija učesnika
  • 9:30 Svečano otvaranje
     
  • 10:00 Sesija 1.
    • Uvodni referat (predavanje) 60 min.
    • Izlaganje odabranih radova po pozivu
  • 13:00 Pauza
     
  • 15:00 Sesija 2.
    • Uvodni referat (predavanje) 60 min.
    • Izlaganje odabranih radova po pozivu
  • 18:00 Pauza
  • 18:15 Prezentacija IRITEL A.D. Beograd
    • Proizvodni programi: radio TV sistemi, komutacija, SDH optički sistemi prenosa, energetska elektronika.
  • 19:10 Prezentacija SIEMENS, Banja Luka

II Dan 13.03.2001. (utorak)
  • 9:00 Sesija 4.
    • Uvodni referat (predavanje) 60 min.
    • Izlaganje odabranih radova po pozivu
  • 12:00 Pauza
     
  • 14:00 Sesija 3.
    • Uvodni referat (predavanje) 60 min.
    • Izlaganje odabranih radova po pozivu
  • 17:00 Pauza
  • 17:15 Prezentacija PUPIN TELEKOM Banja Luka u saradnji sa ALCATEL (Francuska)
    • Noviteti u oblasti informacionih tehnologija sa posebnim osvrtom na primjenu u telekomunikacijama.
  • 18:30 Prezentacija K-INEL Srpsko Sarajevo

III Dan 14.03.2001. (srijeda)
  • 9:00 Sesija 5.
    • Uvodni referat (predavanje) 60 min.
    • Izlaganje odabranih radova po pozivu
     
  • 11:00 Sesija 7.
    • Uvodni referat (predavanje) 60 min.
    • Izlaganje odabranih radova po pozivu
  • 12:00 Pauza
     
  • 14:00 Sesija 6.
    • Uvodni referat (predavanje) 60 min.
    • Izlaganje odabranih radova po pozivu
  • 17:00 Pauza
  • 17:30 Okrugli sto, rezime skupa i najava slijedećeg skupa

      Sastanak Organizacionog odbora je u nedelju 11.marta u 18:00 časova, a Programskog odbora u nedelju 11.marta u 19:00 časova. Molimo Vas da potvrdite Vaše učešće na sastanku.

      Očekujemo Vaše učešće na Simpozijumu INFOTEH-JAHORINA 2001!
 

Srpsko Sarajevo, 17.februar 2001.

Predsjednik organizacionog odbora
Prof.Dr Veljko Vuletić          


 

      PRILOG:


Na vrh strane

© 2001 Infoteh-JAHORINA. All rights reserved.
Last modified: 06 Mar 2001 15:47:35 +0100.
webmaster@etf.unssa.ba